When you can not even trust your best friend..

Vissa människor är inte värda att finnas i ditt liv. 
Jag har varit så ledsen nu ett tag över att det finns så mycket lögner och svek i den här världen. Det är så många som har ljugit för mig. Vänt mig ryggen. Stuckit kniven i ryggen och vridit om. Jag har varit så ledsen över att man inte längre kan lita på någon. För alla bara spelar ett spel. 
Har det alltid varit så? Jag tycker inte att jag sett det förut. Men har jag kanske bara varit så upptagen med att växa upp? För skyddat kan jag verkligen inte säga att jag vuxit upp. Jag har spenderat varje dag sedan jag var åtta år med halspulsådern vid öppen. (ta inte illa upp för det mamma, jag älskar dig och jag är stolt över hur du låtit mig och min bror växa upp till att bli starka människor!)
Har det verkligen alltid vari en sådan lömsk värld?
 
Jag har i alla fall insett nu att alla människor bara spelar ett spel. Det kanske finns några unika vackra själar som lever ett rent liv. Men de är inte många. Var noga vilka du släpper inpå ditt liv. Var noga vilka vänner du väljer. Jag har öppnat mina ögon och är ganska säker på vilka personer i mitt liv jg kan lita på fullt ut. Ni är inte många. Men ni är värda så otroligt mycket i mitt hjärta. 
Jag tänker inte nämna någon eftersom jag är rädd att då glömmer jag bort någon och det vill jag verkligen inte göra. Men jag vet att ni vet vilka ni är. Jag kommer alltid att älska er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0