Paket från Sverige

På midsommar fick jag paket från Sverige. Jag blev så glad när jag kom ut på trappen och där låg ett paket med mitt namn på! Om med MAMMAS handstil. Jag slet upp det direkt, fast jag hade brpttom till jobbet. Kollade dock närmare på det då jag kom hem. Och det var massa smått och gott hemifrån. En liten del utav Sverige. En liten del utav Dalarna.
Jag har aldrig riktigt gillat de där smyckena med dalahäst på.. Men denna gången hoppades jag verkligen att det var ett sådant jag skulle få. När man är så lång hemifrån är det så mycket mer värdefullt på något sätt. Och vad glad jag blev när jag insåg att det var det!
 
Jag kunde dock inte förmå att ta av mig halsbandet som jag fått av Jessica, men vill inte ha dubbelt runt halsen, så jag fick göra om det till ett armband. På något vis är det viktigt för mig att ha det med mig.
 
Födelsedagspresent innehöll paketet också :-) Och en fin teckning från Micke!
 
Detta var i paketet som var i paketet :-)
 
Smycket jag fått av Jessica. "Allt är möjligt, endast du sätter gräserna"
 
Mobilen pimpade jag direkt ;-)
 
Och detta pryder såklart min hals :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du gillade paketet. Var lite orolig. Kram mamma

Svar: Klart att jag gjorde :-) Varför skulle jag inte göra det? :-) Kram <3
Pilla

2013-06-24 @ 08:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0