LEDIG

Förra veckan då jag var ledig kan jag inte säga annat än att jag verkligen var LEDIG!
Jag sov typ hela förmiddagen. Drog mig ända till efter tolv. Vilket betyder att det inte blev någon träning heller. Träningen har jag tyvärr varit riktigt dålig på, på sista tiden. Jag plockade lite här hemma och gjorde mig i ordning. Jag gick upp och pratade lite med Maria och snart så kom Louise i sin kärra och hämtade mig. För denna dagen, skulle jag få se hur hon bor!
 
 
Det lyxigasre aav allt i deras sjukt fina lägenhet (som tagen ur en inredningskatalog) var ändå att dom hade havsutsikt! Ser ni havet?? Jag har ritat ut det! Ser ni......?
 
 
 
Jag hade ne helt underbar dag verkligen. Hon hämtade mig ca 14.30, så när Sandra ringde halv åtta så fattade vi ingenting. Vart tog tiden vägen?! Vi verkligen pratade bort hela dagen! Och det bästa är ju att vi verkligen pratar om allt mellan himmel och jord. Vi pratar så mycket bägge två så vi hinner inte ens prata klart om det vi pratar om innan vi börjar på något nytt. Vi hoppas från samtalsämne till samtlsämne, så man glömmer hälften av det man tänkt säga från början, och vi kommer nog bara till själva poängen typ hälften av gångerna också. Haha!
 
På kvällen åkte vi alltså till Sandra och Belma och pratade lite mer, sen åkte vi allihop tillbaka till Louise och pratade ännu mer. Vi skrattade så vi trodde att snart så går vattnet för Louise, som fått sitt nya smeknamn Doris. Efter den senila fisken i "Hitta Nemo". Hon har ju haft sina "moments" om man säger så. :-)
 
När jag satt i soffan där sena kvällen så förstod jag var Louise menade när hon sa att Sandra frågade om dom inte gör annat än äter där hemma. Jag tänkte att "så mycket kan det väl ändå inte vara". Men tji fick jag! Om jag inte fått skjuts hem hade jag nog kunnat rulla hela vägen! Oj vad vi har ätit. Från att jag kom innanför dörren tills jag gick ut igen. I stort sett. Först chokladpudding och kex tårta sen frukt sen Marabou.choklad och "soda-vatten". Sen godis och nötter när vi var hos Sandra. Och så svenska makaroner med mumsiga "kycklingpinnar" på golvet. Turkish-style! Och såklart efterrätt: chokladpudding och kex tårta. Jag sa det att nästa gång jag ska hem till Louise får vi planera det i förväg, för jag måste fasta två dagar innan jag kommer dit om jag ska orka med det här! Haha!
 
 
 
 
 
Jag kan som sagt inte säga annat än att jag verkligen var LEDIG! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0