Barnet i mig..

Jag kan inte fatta att i morgon är det 1 juli. Min födelsedag. Jag kommer att fylla 24 år. Hela tiden har jag intalat mig att det inte gör mig det minsta att jag är i Turkiet utan släkt, familj och vänner när jag fyller år. Herregud, det är ju bara en dag, då jag råkar kunna säga att jag är 24 i stället för 23.
Men så vaknar barnet inom mig. Som alla år. Det barnet som räknar ner dagarna och fortfarande väntar sig att mirakel sker denna dag. Att jag kommer överösas av presenter och goda vänner. 
Nu känns det rentutav bara konstigt att denna dagen kommer att segla förbi som alla andra, som om ingenting hänt.
 
 
Från förra året i Leksnd :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0