Fina kunder!

Jag sitter och läser ett gamalt nummer av Wellness som någon snäll kund hade tagit med sig till mig och Maria. Och jag känner hur suget att träna växer sig galet stort! Jag funderar på att sätta igång igen. Egentligen är det för varmt och fuktigt nu i augusti för att börja, men det skulle kännas så skönt! Wellness numret har en genomgång för hela kroppen som bara tar 15 minuter. Där skulle jag faktiskt kunna börja. Och nu har jag skrivit ner hela månaden av FitnessFightens pass så kan jag köra det sen när det blir lite svalare. I alla fall mindre fuktigt. Jag måste ju börja någon stans. Vikten går sakta men stadigt neråt, men jag känner att jag behöver en knuff. Jag vill börja träna. Jag saknar det. Jag saknar hur bra jag mår när jag tränar, och den sköna hållningen man får av det. Jag saknar precis allt som träningen bär med sig.
 
 
 
 
Vi har massor av söta kunder. Se här vad de goa Pite-borna hade till övers för mig på midsommar :-) Jag var så avis på deras fina kransar så jag fick en!
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas att det går bra att börja träna, håller med dig det är en skön känsla!! Ett litet tips bara om du inte riktigt kommer igång är ju promenader...de ska man inte underskatta...sen står och går du ju en hel del på ditt jobb, mycket bra vardagsmotion!
Det var så roligt att glädja dig med kransen....sen att vi gladde hela Side är ju en annan femma!! Jag fick mig ett par sockar för att vi var så fina!!!
Kram på dig och ha en mycket bra dag

Svar: Hej Kristina :-)Jo det gick bra att börja träna, men nu har jag sovit en natt med AC och blivit helt förkyld Haha. Så nu får jag lov att vänta till hostan gått över. Hihi ja ni var så fina så! Jag blev jätteglad för min krans :-)
Nu ska jag fixa min blogg igen, fick lov att lösenordsskydda den pga mitt galna ex. Men nu kan du strax läsa igen :-)
Hoppas allt är bra! Kram.
Pilla

2013-08-19 @ 07:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0