Tidig kväll

Klockan är strax efter 20 och jag är supertrött!
 
Jag var upp på middag med Maria & Selma sen gick vi en vända så jag vet va jag ska hoppa på dolmusen jag kan åka till jobbet. De visade mig sjukhuset, apoteket och taxi stationen. Sedan tog vi en vända till mini marketen. Allting ligger riktigt nära så det är ju kanon!
 
Hade en stickad tröja på mig och då var det jättemysigt väder. Vi hann hem lagom till det började regna. Selma hann visa lite när hon spelade tennis vid hennes tennisvägg också.
 
Jag har nu haft lite egentid och läst i Babben Larssons "Jag vägrar dö nyfiken" och känner hur trött jag är. Jag ska nog lägga mig rätt snart, för att försöka sova ikapp lite och dessutom orka duscha imorgon bitti innan frukost upstairs igen. De är så gulliga och bjuder upp mig nu innan jag fått hit kylskåp och sådant.
 
 
Jag saknar er där hemma & hoppas att ni har det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Jessi

Är boken bra?

Svar: Ja den är lite mysig! Lättläst. Ingen direkt handling. Men man får som små bitar från Babbens liv. Jag tycker då den är charmig. Du kan få ta över den när du kommer om du vill :-)
Pilla

2013-04-09 @ 07:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0