Onödig dag

Idag har varit en sån där dag man hade kunnat vara utan. Jag menar inte att den var så dålig. men den var helt enkelt meningslös. Dåligt att göra och folk var sjuka och ledsna. Och sånna dagar tycker jag är onödiga! Stämningen på jobbet och här i huset har varit ganka sänkt. Har inte kommit så mycket folk till butiken. Känner att min självkänsla behövs jobbas på. För idag var det tufft.
 
Imorse var det i alla fall jätteskönt. Då satt jag ute på balkongen och solade medan jag väntade på att åka till jobbet. Så nu har jag i alla fall fått en gnutta färg ;-)
 
Idag gick det bättre att åka hem också! Jag hälsade först på någon i en skandinavisk restaurang och sen handlade jag i en ny market, som knappt hade något alls.. Så blev inte mycket till middag för mig :-/ Lite kex. Och så har jag ju några apelsiner.. Dolmus gick snäppet bättre än igår!
 
Nu har jag stått ute med Selma & Maria i nästan en timme och pratat om dagen som gått. Och med dom blir det ju alltid många skratt! Men ja, som jag sa har dagen varit sänkt och nu glömde jag & Selma till och med mitt turkiska prov & jag fick inte heller någon ny läxa. Men kanske bra det. För 4, 5, 6 har inte riktigt fastnat än.
 
Ber om ursäkt att det blir rätt kort och tråkigt inlägg idag. Men man kan inte alltid ligga på topp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0