Ett delmål

Jag håller på att samla flaskor för att fylla med vatten. Och dunkar. Kanske ska jag tillochmed fylla dem med sand? Jag ska färdigställa mitt gym helt enkelt. För att 1 maj börjar min månad med stenhård träning. Uppe en timme tidigare varje morgon för att träna! Det kommer att bli toppen! Tufft. Men toppen! Jag vet ju hur bra det gick efter ett tag i november. Så varför inte nu?! Nu har jag ju tillochmed mitt eget gym. Någon dag ska jag också gå in på några gym här och kolla vad dom har för pass och vad det kostar. För jag saknar Zumba! Dom verkar inte ha det här, men någonting med dans kanske dom har?! Sen beror det ju på vilka tider deras pass är. Så att jag inte jobbar när det är. Men jag är peppad på att komma igång. Jag är peppad på att komma i min klänning. Och innan dena sommar är slut ska jag ha åkt en sånhär! Och då ska jag inte väga mer än XX kg. Det är vad jag kämpar för!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0