Seg

Jag blev så otroligt trött och seg nu efter lunchen. En trötthet som bara föll över mig. Är väl för jag inte sovit så bra i natt. Jag har en oro i kroppen. En sorg. Och jag vill bara få ut den! Jag fick precis ett nummer av mamma till en dam som jag ska besöka! Ska se vad hon kan ha på hjärtat och om det kan hjälpa mig. Jag vet precis vad jag vill ha ut av det mötet!
 
Efter jobbet ska jag ta mig ner till gymet. Jag har bokat Zumba med på reservplats 7... Nu ligger jag på plats 4, så det blir säkert en plats till mig! Jag köpte ju på mig lite Celsius igår. Jag tänkte att jag ska komplitera med det. Så jag orkar mer på träningen. Jag är lite emot energidrycker annars.. Men Celsius får mig ju att orka kämpa mer, alltså bränna mer!!? Så den är jag för! Dock undviker jag kolsyran, eftersom jag blir för mätt för att träna då.
 
 
Jag var ju i Borlänge igår och färgade håret på mig och en vän. Jag tog ju värste röda färgen och var så orolig för hur resultatet skulle bli. Men jag har ju fått komlimanger på jobbet av Åsa och Elin, så då måste det ju vara bra :-)
Var lite kul. Så typiskt. Karlarna märker inget, men det första alla tjejer säger är att man färgat håret. Haha.
 
Det var svårt att få en bild av resultatet, men här är en lite småmuppig bild. Ser ut som jag har världens kortaste nacke för jag sitter så säckigt. Haha. Sen har jag en knallröd tröja, som tar bort den röda färgen litegrann.. Men men :-)
 
 
 
Jag passade på att köpa mig en ny parfym också när jag ändå var ute och "shoppade" och jag hittade, för en gångs skull, en billig parfym som luktade riktigt gott. Och såklart passade ju flaskan utmärkt. Haha! Har ni sett nåt så sött?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0