Jaha...

Idag var en körig dag på jobbet! Helt plötsligt hade hela dagen gått och allt jag hade planerat att hinna med var inte gjort! Men då har jag ju lite att pyssla med imorgon också! Och det är ju bra :-)
Jag behövde en sån här dag idag! Det är ju med allt det här pysslet som måste göras som jag trivs bäst. Så det passade bra idag. Nu har jag äntligen kunnat betala in hyran också och jag kan pusta ut. Så skönt att det löste sig! 
 
Nu har jag haft en sån tur att jag fått ett nytt lysrör från jobbet och en scartkabel så att jag ska kunna få igång tv:n. Efter mycket om och men fick jag i lysröret och jag har nu lyse när jag ska diska och laga mat! 
Men.. Nu gör jag min 4:e kanalsökning och boxern hittar inga kanaler :'-( Varför? Alltid är det något som ska krångla.
 
Nu är klockan 20 och jag funderar om jag ska åka till gymmet och ta mig ett pass, eller om jag ska fortsätta pyssla här hemma? Jag har en diskhög och skulle behöva göra matlådor, och handla. Och så såklart få igång tv:n så jag har lite sällskap.. Men ja.. Jag vet inte? Jag "vilade" ju igår..
 
Föresten så har jag fixat mitt namn på brevlådan också! Och en snygg "Ingen reklam tack!" skylt. Check. Jag har fixat en del idag. Men tiden springer ifrån mig!
 


Jag kanske ska acceptera att tiden inte är på min sida. Åka och handla. Laga mat + matlåda. Se på Greys Anatomy (eftersom tv:n vägrar). Men innan jag åker koppla ur allt till tv:n och boxern, sätta i allt innan maten, och göra en ny kanalsökning. Så kan jag somna till tv:n ikväll?
 
Det går bättre och bättre att sova, inatt slog jag inte ens igång musiken igen. Men jag hade önskat att det kunde kännas ännu bättre. Vi får väl se hur det går med det!
Nu måste jag i alla fall göra nånting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0