Ingen rast, ingen ro!

Oj, det är mycket att göra på jobbet. Alla listor som ska göras om och alla bokningar som ska klicka. Jag blir alldeles snurrig i huvudet! Men det är roligt när det är mycket att pyssla med! Som jag skrev igår ;-)
Men det tar längre tid än vad man kan tro att få alla listor att stämma!
 
I alla fall. Jag har hängt upp mitt första mål så jag ser den varje dag. Men det har inte gått speciellt bra att kämpa sig i den :-( jag är hopplös! Och jag blir så besviken på att ABC aldrig hör av sig :-( Jag behöver verkligen hjälp! Men jag tror jag ska prova ringa Carin idag i stället och se om hon har något tips till mig. Vill ju inte slänga pengarna i sjön ännu en gång :-(
 
I alla fall. Jag tänkte visa er mitt förasta mål:
 
Grumlig bild, men ni ser ju hur den ser ut :-)
 
Nu är det fika!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0