Nov. 14, 2012

Sitter på tåget påväg hem från Borlänge. Har varit och lämnat mammas bil som vi lånade hem igår när vi var på bio. Åh vad bra den var!! Så tråkigt att som är slut nu.. När sista filmen kommer ut på DVD ska jag skaffa mig en box med alla filmerna! Bara sååå bra!

Nu ska jag leta mig tillbaka till mina nyfunna rutiner igen och få lite ordning på tillvaron. Tyvärr har tiden gått så fort att det nu är dags att mäta sig för klänning, men min kropp har inte hunnit med.. Inte mycket att göra åt, men hade varit roligare om den hade hunnit med en aning i alla fall... Får se över det. Men jag kommer nog ändå få sy om lite här och där när den väl kommer! Vi får väl se!

Jag önskar att jag låg hemma i sängen nu och inte satt på det här jäkla tåget, utan en enda plats i rätt riktning.. Kan inte åka baklänges när jag redan är illamående :-(

Men men.. Jag känner att jag skriver lite osammanhängande.. Är rätt trött så kanske inte konstigt.
God natt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0