Längtar...

Längtar galet till nästa lördag! Då ska jag viiiiila! Äntligen. Sen ska jag kolla om jag kanske kan ta julklappsshopping den helgen också :-) Längtar till denna löardag också för den kommer bli mys mys! Men nästa lördag är lite speciell. Men den är nog här snart!
 
Den här lördagen ska jag i alla fall på hockey.. Så mycket som jkag bott i Leksand och aldrig varit på hockey?! Det är liksom dags nu. Och då går jag ju såklart med min hockeyexpert ;-) ♥ Jag var ju "på en match" förra året innan jul, men det var med jobbet och vi tjejer satt mest kvar innte vi bordet (vi var slltså på middag samtidigt) och drack drinkar i stället! Såg kanske 10 min av matchen? Nu i helgen är sdet dessutom väldigt bokat så det blir nog rätt bra med folk. Kul att uppleva det "på riktigt". 
 
 
Nästa lördag ska jag på lunch eller middag med Johanna och så ska jag inte göra mer.. Bara vila och se på film. Ska nog hyra en hög med "må-bra-filmer". Ser fram emot den dagen som bara den! Jag behöver den nu, har varit mycket på senaste..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0