Kommer ni ihåg..?

Minns ni gamla partypinglan Pilla? Det var väl ca tre år sedan man kunde se henne ute på varenda dansgolv. Bara njutandes av livet. Vet ni hur mycket jag saknar henne?! Hon bor fortfarande inne här någonstans, alla volanger gömmer henne bara.. En dag som idag.. Jag deppar ner på allt och det känns som inget någonsin kommer kunna lyfta upp mig. Men bara musiken min musik kommer igång, så fyller den hela mitt hjärta! Varför dansar jag inte längre?! Varför går jag inte på Zumba så fort jag får chansen?! Det är en droooooooog! Ett uppåtchach som jag bara måste ha! Varför har jag avstått så länge?! Imorgon är det jag som går på Zumba. Utan undanflykter.
 
Sen önskar jag mig en krog som bara spelar min musik!! Inte det här eviga dunket som alla gör överallt, som man inte riktigt vet hur man ska dansa till, det enda som passar är typ att hoppa upp och ner?! Det ska vara musik som får en att shakea ass! Det ska vara det där härliga dunket som får höfterna att rulla! Dunket som passar till hjärtslagen! Shit vad jag saknar det! 
 
Minns ni den Pilla?! Jag vill ha henne tillbaka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0