Uppäten

Lägenheten äter upp mig! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag tycker att jag städar varje dag, men ändå ser det ut som en soptipp dagen efter. Jag känner mig sååååå uppäten!
Jag tvingade mig ut nu, men en packad(?) väska... jag vet inte ens om jag packat det jag behöver?!.... Jag tog datorn med mig och tvingade mig ut i den underbara solen för att se om jag lever?! Jag måste hitta en ny lägenhet innan sommaren, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Känner mig som en grottmänniska som inte kan tänka klart!!!
'
Jag sitter i alla fall i solen nu och väntar på bussen. Hade bokat Core, men eftersom min lägenhet hade fullt sjå med att tugga i sig mina ben och vägrade att släppa så kom jag inte iväg i tid?! Så det får bli det vanliga. Zumba (hoppas Anna är frisk!!!) och sen Body Pump, det är release idag! Ska ju i alla fall bli kul!
'
Sen kanske jag helt enkelt ska ta och slappna av i bastun en stund och se om mi hjärna tar sig tillbaka?!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0