Tisdag, THE DAY!

Ibland vet jag inte hur jag tänker?! Blev helt fel igår för jag trodde jag skulle gymma sen in på Body Balance, men det hann jag ju inte för BB började ju 18.15.. Precis när jag skulle gymma?! Alltså, precis svalt Celsius, direkt in på BB=piiiiina! Man är så sjukt kissnödig i slutet så man tror man ska sprängas!

Jag fick helt enkelt gymma efteråt, men då var jag klantig i stället och hade bara kollat om det var Body Pump FÖRE BB (eftersom jag missade i söndags), men inte efter?! För såklart när jag skulle gå hem kom svettiga Body Pumpare och skulle byta om. kunde ju ha varit med på de ju!

Jaja. Idag har jag ringt mina två samtal som jag skulle ringt igår (kom på nu att jag måste ringa ett till) och varit på möte i Falun. Nu latar jag mig i soffan en liten stund. Ska ta mig iväg om en timme på ett litet besök, sen vidare till banken och sedan gymmet! Idag är det ju Body Combat som gäller. Behöver samla energi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0