Nu vill jag vara fri från deppigheter!

Lika deppig idag som igår, om inte värre? Ligger ett grått täcke över hela stan och det blåser massor.. Jag har så sjukt svårt att komma upp på morgonen, och när jag väl tagit mig upp tar det flera timmar innan jag kommer igång och GÖR någonting. Hur ska jag ta mig ur det här?

Att jag inte kan tänka på annat än resultatet på måndag gör det inte direkt bättre. Jag tar fram både våg och måttband stup i kvarten, och det ser inte roligt ut.. Måttbandet är värst?! Känns som vad jag än gör händer inget i midjan. Och det gör mig så frustrerad. Dessutom är jag ju så sjukt sugen fortfarande och då blir det ännu svårare. För tillfället känns det som mitt humör helt och hållet hänger på måndagens resultat. Och jag ber verkligen till vem som helst om att det ska hå bra från och med nu. Jag har ett mål till sommaren och jag vill VERKLIGEN nå det. Och på rätt sätt. Please.

Ska kämpa som en dåre och promenera mer och hålla kosten så bra som jag faktiskt gjort nu ett tag. Första målet är att komma av denna platå jag varit på i säkert två år nu? Har ca 5 kg dit. Sen är det simmarens mål och då är det 10 kvar till de. Sen har jag bara 6 kg kvar till det slutgiltiga målet!
Please take me there!!!

Jag vet att man säger att det inte är viktminskning som gör en lycklig. Men jag kommer då må fan så mycket bättre och ha närmare till lyckan när jag nåt mitt mål. Det sätter jag mitt liv på.

Nu ska jag dricka upp och ge mig på en timmes kondition.. Kom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0