Måndag 5/3-12 Kl.17.45

EFTERSOM DET INTE GICK IGÅR.... KOMMER DET NU.

Ny vecka, nya utmaningar.
Nr 1. Tror ni inte vi försov oss imorse?! Dvs att båda mina samtal blev oringda, besöken blev inge av.. Osv.
Tvättade gjorde jag i alla fall, och städningen var ju lätt fixad nu när jag blitt så duktig på att hålla efter!
Fixade lite i garderoben och började laga favvo-Zumba-byxorna. Får lägga i ett snöre ikväll så jag kan knyta dem! Så dom inte halkar av. Antingen blir det skitbra, eller så förstör jag dem totalt..

Promenerade ner på stan och nu dricker jag min Celsius och känner mig så bra med mina nya rutiner! Maten hittills idag har också funkat kanon! Kan det bli bättre? Dessutom ser jag slutet på vårt stora hinder sen ett tag tillbaka. En dag i taget så ligger vi snart på noll igen, i stället för på minus. Så häärligt!

Idag ska jag börja med gym (om jag får någon plats, är proppat med folk) och sen blir det Body Balance. Och kanske stretch efter det? Få se.. Men skulle iofs behöva hinna hem och fixa middag till kl 20.. Annars blir det väl inte förän 21 :/

Sitter i värsta myshörnan och laddar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0