Kämpig dag!

Idag har det varit tufft. Varit så sjukt sugen på den där B&J idag ju, men jag rockade tio minuter och tvingade mig ut på en powerwalk med stavar i snöyret i stället. Det tog 40 minuter och blev lagom svettig! Fick i mig lite ätbart när jag kom hem och så vilade jag typ en halvtimme. Sen var det dags att byta om och promenera till gymet.

Väl där var jag på 30 min Core och så faktiskt Body Combat efter det, för Easy Line var fullt. Jag tror kanske jag ska köra Combat 2 ggr i veckan i stället och skippa Easy Line? Jag behöver ju lite mer kondition och lite mindre styrka. Dessutom gillar jag inte Easy Line så värst.

I alla fall så var det N som hade passet idag, och den bruden är STENHÅRD! Vet inte om hon var värre än D tillochmed? Tufft var det i alla fall och hon peppar en verkligen att ta i som fan och ut med all ilska. Så skönt!

Är det inte ett bra resultat på måndag så kommer jag aldrig ha ett bra resultat. Allvarligt. Då får jag typ söka läkarhjälp?! Har varit bra duktig med kosten och tränat stenhårt! Imorgon är det gym som gäller och då tänkte jag faktiskt fokusera mest på kondition och så lite styrka efter det.

Har precis ätit en jättegod middag :) ville ha något enkelt och gott. Jag rörde ihop keso, en hel röd peppar(chili), hackad lök och aromat. Till det hade jag lite fullkornsmakaroner och sallad. Tänk att det kunde bli så gott! Ska jag skriva upp och LUGNT äta fler gånger!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0