Hänger på låset till...

APOTEKET. Det har väl aldrig hänt?! Dom öppnar halv nio och här sitter jag och väntar. Har redan skjutsat både mamma och Micke till jobb och lekis! Har tillochmed varit hem med kattburen. Ska ju iväg med min ögonsten till veterinären. Hon ska kastreras idag. Vill inte lämna henne där helt själv :( Men har ju inget val. Hoppas det är ett bra ställe och att allt går bra!

Jaha, jag sitter i alla fall här och väntar för att jag behöver allergimedecin. Kliar i ögonen och näsan rinner. Men det är ju så underbart med sol och backen som blir bar!!

Vid 12 ska jag på BIA. Uppdaterar efter det. Igår var en så kaotisk dag så jag missade mötet.. Vi bokade in idag i stället.

Haha tig en bild på Micke med sin megaväska. Vet inte om det syns så bra? Men han var så liten när han hade den på sig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0