BIA

Jaha... Nu har jag alltså varit på min BIA-mätning. Och vad säger man? Jag hade gått upp.. Igen.. Och varken jag eller H fattar varför. Jag har ju tränat som en dåre och ätit bra. Jag har tillochmed skrivit kostdagbok så att H skulle få titta på det. Och hon bara berömmer mig ju, tycker jag äter jättebra. Dock så var det vätska jag hade lagt på mig, så det kan ju kanske vara så att jag tränar så pass mycket att jag behöver äta mer. Eller också är det det där kvinnliga. Vi bestämde i alla fall att jag ska äta ett mellanmål före träningen, eftersom hoppet mellan "lunch" och "middag" blir så långt. Så jag ska väl prova det.
'
Jag ska hämta mamma på jobbet om en timme och då ska jag ta med mig min våg. Hon får helt enkelt ta hem den till sig så jag inte väger mig varje dag hemma. Jag kommer nog inte kunna hålla mig annars. Det lockar för mycket! För nu ska jag fokusera på att äta bra och träna för att jag tycker om det.
'
Min lilla sötnos Simba ligger bakom soffan och vill inte komma fram. Hon var så duktig hos veterinären, men det var så jobbigt att lämna henne när hon var så orolig :( Men veterinären var snäll och jag fick hämta henne redan efter en och en halv timme. Dock kan jag ju inte städa idag heller då. Hon behöver lugn och ro och hon är ju så rädd för dammsugaren, så det är ju liksom ingen bra idé?!
Får kanske ta en snabbis med den efter träningen ikväll och ägna mig åt disken och plocka ihop lite nu innan.
'
Ska nog inte köra så hårt på träningen idag. Ska ju på Body Combat, och eftersom jag har mina "utrensningsdagar" så är det väl kanske inte någon jättebra idé att köra hårt på gymet före det?! Och jag har ju hela 17 dagar till nästa BIA, eftersom vi bokade in en fredag nästa gång,så då kanske jag har en chans att nå månadens mål? (jag som inte skulle tänka resultat)...
Kanske ska sola lite före träningen i stället? Och en stund på CT har ju ingen dött av.
'
Idag är det ju härlig tisdag också så det betyder Desperata Hemmafruar :) Och DET betyder att min sväng med dammsugarn måste ske innan dess! Så det blir som jag sa en snabb vända ;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0