Vad hände?

Åh vilken klant jag är! Glömde att det är söndag och gick ut för att vänta på bussen en halvtimme för tidigt.. Sitter nu inne vid bion och testar göra mitt första mobil-inlägg, få se hur det blir.

Var nere på gymet nyss för att köra ett pass, men jag blev kanondålig! Jag mådde illa, kallsvettades och allting bara snurrade.. Så tråkigt! Jag som ville köra och var så taggad. Men men.. Känns ändå son att BIA-mätningen imorgon kommer att vara rätt dålig.. Men jag får helt enkelt lära mig acceptera det och ta en dag i taget. Det är mitt stora problem.. Men men.

Vi var på dop idag i Uppsala. Jättemysigt, men tyvärr en del fika. Men som jag sa: acceptera!

Usch när jag mår såhär vill jag bara lägga mig brevid min älskling somna i hans armar! Men är väl 1,5 timme kvar innan han är hemma..

Ser nu att filmen jag vill se har kommit hit!! Måste övertala min sötnos att vi ska se den i veckan! HOPPAS han vill det :)
Någon som sett den? "the darkest hour".

Nä om jag ska ta och gå till bussen, igen.. Och hem och ta en varm dusch och kanske något att äta, få se om jag känner mig bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0