Följ mitt "nya liv"

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Var ju ett tag sen sist. Men nu håller jag på att hitta en ny livsstil och jag tänkte att ni skulle få hänga med lite i vad som händer i mitt liv just nu.
.
Ni ska få följa med i mitt "nya liv" som i stort sätt träningsnakoman påväg mot det underbara målet. Min resa mot ett lyckligare liv med 100 procent självkänsla. Och en liten insikt i min nya "diet" med hjälp av Hannah på Må Bättre och såklart Dala ABC, där jag jobbar med min ätstörning.
Jag försöker lära mig att ta en dag i taget och det börjar bli roligt nu eftersom jag sakta med säkert börjar se resultat!
.
Jag vill försöka komma tillbaka till känslan jag hade då jag äntligen fick min blogg designad och skrev dit mitt motto "Livet är en fest". Som det ser ut nu är jag ganska långt därifrån! Men min plan är att hitta tillbaka dit.
Längre fram, kanske i vår, ska jag försöka fixa ny design på bloggen också, då den här är rätt gammal och bilderna likaså!
.
Sitter här med träningsverk i hela kroppen, och en gnutta illamående då jag var alldeles för hungrig när jag kom hem och åt en aning för mycket. Ska ta en kopp thé få se om jag kan få det att lugna sig lite.. Blev riktigt trött nu på eftermiddagen efter den "händelserika" förmiddagen.
Jag klev upp och körde fem minuter med rockringen och satte sedan på mig träningskläderna, skyndade mig med frukost och promenerade ner på stan. Började med Easy Line 35 minuter och var sedan på gymet ca. 1 timme.
.
Direkt därefter traskade jag till Kupolen för att inhandla dop-present i sitsa minuten och så var jag in på Telia för att försöka byta till något som drar ner mina mobil-räkningar. Hoppas på att det blir bättre nu, har jag tur får jag bara hälften mot vad jag fått de senaste månaderna! När jag var klar gick jag hem och åt och satt mig här i soffan, nu skulle jag lätt kunna ta en powernap!
.
Funderar lite på vad jag ska hitta på nu, fram till 20 då mamma kommer med bilen, sen vid 21 ska jag åka mot Ludvika och hämta älsklingen min ♥
.
Kanske ska gå och värma en kopp thé nu och komma fram till vad jag ska sysselsätta mig med.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0