Förbannelse?

Jag tror det ligger en förbannelse över mig och vissa saker jag skriver i bloggen. Därför tänker jag skriva det ofta för att jag ska veta att det inte är fallet! För det hade ju varit sjukt? Fast idag är nog en halvdålig "testdag". Men men.. . Idag har varit en dålig dag matväg och en seg dag i allting annat. Jag har behövt städa.. Och bädda rent.. Även ringa lite samtal, men jag har inte haft någon som helst lust... Usch vad nere jag varit idag. Jag tvättade i alla fall och fick sällskap av Milla. Det var roligt! Vi har planerat en massa om framtiden, bl. a, vår shoppingresa ;) Åh vad jag längtar! Någon gång augusti-december kommer den garanterat att bli av! . Som sagt, jag har ju varit dålig på maten idag. Har bl.a. ätit semla med Milla. Nu har jag kommit överens med mig själv att i februaris 29 dagar har jag EN "unnar-dag". Och det kan vara alla hjärtans! Jag har inget annat planerat så, alla dagar utom den 14e ska det sitta en stjärna i min almanacka, alla andra dagar är "vardag". Nu hoppas jag Fais kommer hem snart så jag får berätta min plan för honom, så han kan hålla ett öga på mig. Hehe. . Såklart vill jag kramas lite också! . (VAD HAR FÖRESTEN HÄNT MED BLOGG:SE?! Jag kan inte lägga in bilder i mina inlägg?!) .

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kämpa på !! Ska bli kul att följa din resa här:) Kram din HR kamrat ;)

2012-02-01 @ 08:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0