BIA, tagning 2

Då gör vi ett nytt försök! Alltså, BIA-mätningen gick mycket bättre än vad jag hade kunnat tro. Jag är väl inte 100% nöjd, men åtminstone 99! Muskelmassan hade inte minskat, så det är ju kanon! Det är väl så det ska vara. Och så nådde jag månadens mål! Så nu har jag gjort mig förtjänt av en handväska! Men nu ska vi ju på bio denna veckan, och pengar växer ju inte på träd.. Så kanske får ha den innestående ett tag. Nu är jag taggad för att nå nästa månads mål och hitta på en ny belöning! Taggad att ta en dag i taget och hålla dieten och träningen, även jobba på att bli mer social igen och "komma igång" lite. Men allra mest längtar jag till det slutgiltiga målet och den stora belöningen! Då åker allt i garderoben ut och flyttkartongerna fulla med kläder som står i källaren åker upp. TOTALRENSNING. Sen drar jag med mig Milla på en riktig shoppingresa och handlar nytt från topp till tå! Ska bli så roligt! Har väntat på den dagen i flera år nu. Hehe. Blev lite ändring i träningsplanerna idag också p.g.a. en massa möten som jag var tvungen att gå på. Så det blev lite gym och Core utan skor eftersom jag planerat att som vanligt gå på Body Balance. Men det gick ju bra ändå. Men blev smått illamående och dålig idag också.. Är nog inte helt 100 verkar det som? Imorgon får jag besök av Milla. Det var ett tag sen nu, så vi har en del att skvallra om ;) Nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem så jag får kramas lite och kanske gosa ihop oss framför en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0