Vill va bra!!

Usch, nu vill jag inte må på det här viset längre! Jag vill vara pigg och kunna äta ordentligt. Träna! Har inte tränat sen i måndags :( jag blir galen! Siktar på comeback på söndag på Zumban. Är nog Carro då och hon är så lugn och har så kort pass, så det borde jag klara! Tycker visserligen att hon kan lägga till två, tre låtar och piggna till lite! Men ibland är det bra, som nu?

Är ju BIA igen på måndag och det känns inge vidare.. Skulle ju äta perfekt de här två veckorna, så jag fick ett ordentligt resultat.. Men så blev jag såhär.. Bättre lycka nästa period då!

Bara jag känner mig bättre måste jag jobba på regelbundenheten i mitt liv. Den behövs!

Så mysigt i alla fall att Simba blivit så mysig. Hon ligger på min mage hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0