Stress

Det värsta som finns är väl att stressa?! Jag bestämde mig att det här fick bli en papper och telefon dag! Jag nöjer mig med gårdagens städning. Om jag håller efter till nästa tisdag nu så blir det storstäd automatiskt!

Men så plötsligt var klockan jättemycket och jag fick byta om och packa väskan i en himla fart. Missade en viktig grej son behövdes göras idag såklart. Får fixa det så fort jag vaknar! Jag måste ju ändå ringa ett samtal tidigt imorgon.

Så fick jag i alla fall "power-walka" till Leena.. Bara det att det var snorhalt och sjöar överallt. Gick ju inte att gå :( Men jag kom fram tillslut i alla fall.. Sjöng å hade det bra. Nu sitter jag och väntar på att Zumban ska börja. Ska pusta lite och så får jag ta gymet efteråt i stället. Tänk vad svårt det kan vara att göra som man tänkt ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0