Städ och tvätt tisdag

Varför tar det alltid sån tid för mig att städa?! Har städ och tvättdag idag. Började vid elva. Tror ni jag är klar?! Näääe! En liten etta, men ändå tar det alltid sån himla tid. Jag har dammtorkning och golv kvar i vardagsrummet.. Dammtorkning, spisen och golvet i köket, plus golvet i hallen kvar... Känns hur mycket som helst? Plus att jag ska laga mat liksom.. Då blir det disk, IGEN. Hmm...

Är ju på stan nu och är hemma typ 20.30.. Då har jag två timmar på mig med städning, mat och dusch. Sen kommer Fais och då vill jag vara klar! Helst hade jag velat tvätta fönster och sätta upp gardiner idag också. Men det kanske jag hinner imorgon emellan förmiddas promenaden och mötet på jobbet? Hoppas på de!

Nu sitter jag alltså nere på gymet, i massagestolen (så äckligt skönt för min rygg idag!), och laddar med Celsius. Blir gym och Body Combat. Skrev igår att jag skulle på Easy Line idag, men tog fel på dag ;) är ju min gymdag idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0