Söndag

Hade en helmysig dag igår med lillebror. Han kom ju till mig efter jobbet och vi spelade spel, lekte med Simba och kollade på Melodifestivalen. Och åt en massa chips såklart. Var så mysigt för han skulle sova över! Kändes ju inte så ensamt då!
'
Men kändes tråkigt idag när jag släppte av honom på väg till jobbet igen :/ Har en jätteseg och deppig dag. Känner att jag knappt kan pressa fram ett leende? Och blåser suuuperkallt ute, fast underbara solen är framme. Och det är rena rama isgatan den långa vägen till bussstationen när jag slutat jobbet. Usch! Jag vill bara hem och bädda ner mig och inte gå ut!
'
Men lär ju ta mig till stan för Zumba och Body Pump. Men som sagt. NOLL lust med de.. Men kommer väl deppa sönder om jag åker hem?!
Hatar den här tomma ensamma känslan och undrar om jag någonsin kommer att bli glad igen?
'
Sen blir jag ännu mer nere när det verkar omöjligt att få en lägenhet?! Har ju hittat en som jag verkligen vill ha, men det blev nå konstigt med den, så jag måste ringa och höra imorgon. kan ni inte hålla alla tummar ni har? Vill verkligen ha den. Komma närmare stan osv.. Billigare hyra, vilket är VÄLBEHÖVLIGT.
'
Längtar mest hem, tills efter träningen och ta en varm dusch, lägga mig och dra täcket över huvut och hoppas på att somna. Och önska, önska, önska att det här är över snart. Att smärtan försvinner.
'
All I want, really...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0