My way!

Äntligen något som går My Way! Känns så bra! Kom precis ifrån underbara musikskolan och underbara lilla Leena! Och guess what?! Jag var in till chefen och såg så snäll som möjligt ut och jag får gå HELA VÅREN som vanlig elev!!! Så himla underbart! Behövdes verkligen nu. Jag bara strålade när jag gick därifrån. Och jag som dessutom trodde min röst var halvdöd, jag klarade precis samma som för alla herrans år sen jag var hos Leena sist! Så himla roligt. Så nu ni "my girls" kommer jag att vara redo ;)

Nu är jag ÄNTLIGEN på plats i massagestolen och laddar med en Celsius igen. En och en halv timme till Zumba, så ska köra gym först. Är fortfarande dåsig i huvudet men piggare så nu jävlar!

Uppdaterade jag föresten hur förra BIA gick? Sådär, men jag får ändå vara nöjd med två minus på två veckor. Även om det inte var exakt på rätt ställe alltihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0