Melodifestivalen

Sitter och ser på Melodifestivalen och har presis tryckt i min en sallad och en burk Kesella med rabarber. Jättegott! Men nu är jag mätt. Många bra bidrag idag faktiskt. Fina bidrag.
'
Hann inte städa så mycket dock.. Blev en rejäl dammsugning av vardagsrummet sen inte så mycket mer. Får fortsätta imorgon. Ska nog diska lite också innan baby kommer hem.
'
Har haft svårt att hålla humöret uppe idag. Vet inte vad det är med mig? Men jag var i alla fall 1,5 timme på gymet och har ätit bra, så försöker känna mig nöjd! Blir nog bra senare ikväll. Och ännu bättre imorgon. Det tror jag på :)
'
Nu ska jag hålla tummarna för Mattias och Molly och ta en kopp thé.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0