Måndag

Gårdagen blev hur bra som helst! Jag orkade både Zumba och Body Pump, men var illamående och tog väl kanske i 50%. efteråt mådde jag dock bra och solade lite halvdant i 10 min.. Sen åkte jag hem för där var min älskling och väntade. Han hade slutat tidigt! Så vi såg film och hade det mysigt. Helt enkelt helt perfekt.

Nu sitter jag och laddar för ett nytt träningspass. Tänkte att jag skulle hinna springa 10 min innan Easy Line börjar, så ska jag in på det och sen en vända ute på gymet.

Efter det ska jag promenera hem och se vad jag och Fais ska hitta på, eftersom han bara jobbar halvdag idag. Mys!

Och från och med idag måste jag sköta kosten exemplariskt! Det bara är så. Blir så konstig, illamående och uppblåst annars. Nu ska jag ge mig fan på att må bra. Det blir en Skalman klocka helt enkelt! Hehe.

Nej, snöra på skorna och köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0