Laddar

Nu sitter jag ännu en gång med en Celsius och laddar! Men idag är det lugn träning som gäller. Ska försöka hinna springa lite på löpbandet som uppvärmning, men sen blir det Body Balance och Stretch. Så skönt med måndag.

Idag har jag hittills i stort sätt sluppit illamåendet också! Det var en stund där på fm som jag kände av den, men den försvann, så sköönt! Har ju varit stenhård med maten idag och dessutom hållt mig sysselsatt utan att stressa, så det ligger nog mycket i maten och stressen.

Jag var ju på mitt "läkarbesök" också och hon trodde också att det hade med det att göra, men tog lite tester utifall att och klämde mig på magen. Känns bra att jag varit iväg, men ändå oroligt ifall det är något?
Men förhoppningsvis löser sig allt det här med lite regelbundenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0