Fullt upp

Äntligen kan jag pusta ut en aning på bussen! Påväg till Djurås på kalas. Det är lilla Amelia som blir stor idag!
Fick sista minuten shoppa en present idag innan jag var på träningen. Så svårt att handla till barn tycker jag. Vad vill dom ha? Vad har dom? Vad köper alla andra? Får hoppas det duger.

Tog ett lunchpass idag. Var Body Pump, så det tyckte jag kunde passa. Promenerade ju först till kupolen, sen till stan, så en timme räcker bra en fullspäckad fredag som denna!

När jag kalasat klart ska jag åka hem med lite grejor och sen promenera ner till Anna för lite tjejkväll. Skulle vara hon jag å Karin. Ska bli roligt! Blir nog inte så sent för mig dock, för jag har sovit så dåligt i veckan.

Usch, kan lätt somna nu på bussen.. Men är rädd att missa hållplatsen då. Får försöka hålla mig. Slumra lite på vägen hem kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0