En dag i taget..

Nu sitter jag här igen och laddar med en Celsius. Behövs! Har inte nån speciell motivation idag :( har inte kommit in i matrutinerna än och det är både frustrerande och tar på krafterna!

Men å andra sidan har den sociala biten varit på topp denna vecka! Känns roligt. Men är fortfarande jobbigt att gå upp ur sängen och ta sig an en ny dag. Alla tankar gör mig total-snurrig! Just nu skulle jag nästan döda för en utlandsresa med älsklingen och bara va! Glömma alla problem.. Dock är det svårt att lämna en ätstörning hemma på hyllan?

Jag träffade Johanna på Kupolen idag och vi var på Waynes och fikade, sen gick vi och kollade runt lite. Jag bestämde mig för att jag måste belöna mig själv med mina "mål-belöningar" annars kommer jag ge upp vilken dag som helst.. Och var det min lyckodag eller vadå? 49:- för en handväska är väl helt ok? Helt perfekt! Så januaris belöning är nu i mina händer!

Dock känner jag mig helt uppblåst och mår illa i stort sätt varje dag? Måste komma i rutin med måltiderna!

Alltså jag hade velat mjuka upp axeln i massagestolen en stund innan jag kör igång? Men den är ockuperad av nån gamling som inte ser ut att vara på gång nån gång snart.. Får väl helt enkelt försöka tagga upp ändå och sätta igång och svettas så snart min Celsius är uppdrucken.

Blev så sugen på shoppingresan när vi var och kikade runt på Kupolen idag! Jag önskar den var imorgon.

En dag i taget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0