Depp!

Ligger och deppar i soffan till Melodifestivalen.. Maten har ju inte fungerat speciellt bra idag heller.. Blir liksom uppblåst och deppig! Tackade dock nej till fika i pausen på Revyn och det var ju bra!

Revyn var för övrigt kanonkul! Var uppfriskande att få skratta lite. Min personliga favorit var polisen!

Var duktig och svettades på gymet innan också.. Men nu skulle jag behöva ett pass till. Imorgon är min älskling ledig och då vill jag ju inte häcka på gymet hela dagen liksom? Men ska nog ta mig iväg på Zumba i alla fall. Var två veckor sen jag var på Annas pass ju.. Saknar det!

Men det är sjukt alltså, vilken inverkan mat kan ha! Jag har ätit dåligt och är SUPERDEPPAD.. Andra dagar mår man ju bra.. Då man ätit bra liksom?! Sjukt! Så nu hoppas jag älsklingen kommer strax! Annars går jag å drar täcket över huvudet.

Haha Sean Banan i Melodifestivalen? Vad tror ni? Final?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0