Badkar?

Jag skulle kunna döda för att få ta ett bad just nu! Åh vad skönt det vore. Undrar om jag inte hoppas på ett badkar i nästa lägenhet?
Blev extra sugen på ny lägenhet idag när jag såg på Sofias Änglar. Gud så fint hon fick det!

Är lite irriterad på bloggen också, eller mest på min mobil faktiskt. Är så svårt att blogga när jag är på gymet! Och bilder är det inte ens någon ide att ens försöka få med i inläggen :( så tråkigt! Är väl mest internetuppkopplingen det beror på, men även blogg.se har blivit riktigt dåligt tycker jag?

Och eftersom den här dagen inte på långa vägar blev som jag hade tänkt mig så får jag vara exemplarisk från och med imorgon i stället. Har typ bara blivit kesella idag.. Hmm... Lite chili con carne också, så är inte helt på fel väg i alla fall..

Funderar på att lägga mig redan nu? Är trött och ska dra igenom lägenheten ordentligt imorgon samtidigt som jag tvättar, sen är det möte på kvällen. En massa samtal har jag också att ringa!
Fullt upp med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0