Nämen se där!

Nu har jag kommit på hur jag ska kunna ha internet på datorn hemma också ;-) Dock vill jag inte använda det för mycket ifall det blir kanondyrt?!
 
Jag var i alla fall tvungen att uppdatera lite nu eftersom det börjar gå lite åt rätt håll för mig :-) Bara sådär helt som om det vore meningen, hittade jag ett möjligt nytt boende för mig. Så jag slipper bo på campingen ;-) Som om någon liksom ledde in mig på rätt väg. Dessutom ringde dem från gymet och ÄNTLIGEN har mitt medlemsskap kunnat flyttas till Leksand! Som smort det här :-)
 
Jag tog mig en liten kvällspromenad idag och kände att det var första gången sen jag flyttade hit som jag faktiskt njöt av Leksand. Jag tog ett litet nostalgiskt varv vid skolan och idrottsplatsen och så. Jag drog in doften av gräs. Det var jättemysigt!
Gick förbi simhallen också och gud vad mysigt dom har gjort det! Jättefint var det och jag vill mer än gärna börja simma nu i höst! Hoppas min ekonomi tillåter ;-)
 
Jag är verkligen peppad nu inför hösten. Det har gått för långt. Jag är tillbaka på ruta ett efter 3 år. Och det bevisar ju bara att MITT sätt funkar inte. Nu är det NYA ögon som ska ses med. Och det är vad som väntar mig redan nästa vecka, och fortsatt genom hela hösten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0