God natt.

Så skönt att komma hem till en ren å fin lägenhet! Helt fantastiskt!
Men dock inte så roligt att den är tom :-( Lite instängd, öppnade upp en stund och tände lite doftljus så nu luktar de sött och luftigt här inne igen :-)

Men som sagt. Så tråkigt att det inte är någon här. Så tomt i sängen. Har haft någon som hållt om mig så skönt i två nätter nu så det känns extra tomt. Det där med en varm kropp intill en när man ska sova är oslagbart. I miss u.

Men det är såhär det är.
Jag gillar den här lägenheten och börjar känna lite att jag måste bestämma mig inför september. Vill jag verkligen flytta ut till "skogen" till en gammal stuga för några hundringar mindre i månaden? Det här är så perfekt, så nära stationen och så fräscht och fint liksom. Hur vill jag ha det?! Just nu känner jag för att stanna. Men plånboken vill gärna att jag ska flytta.
Vad jobbigt att man alltid måste bestämma sig för någonting.. :-P

Nej nu ska jag sova. Jobbar imorgon, vill vara pigg och allert ;-) Kanske till och med hinna packa upp väskan innan jag åker till jobbet? Och försöka åka så jag har tid på mig och kan ta det lugnt innan jag behöver slå upp dörren. Vore skönt för en gångs skull :-)

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0