Super-söndag!

Haft en kanondag idag! Var lite segt och så före träningen.. Men när jag väl var nere på stan vände det till en toppendag! Jag började med att sola tio minuter och sen körde Zumba/Afro maraton 1,5 timmar igång! Full fart hela passet och med ett stort leedne på läpparna! Sorgligt bara att det var Annas sista pass :( Kommer sakna henne!
Direkt efter det körde jag Body Pump! Det blev riktigt kämpigt måste jag erkänna, var lite skakis mot slutet! Men jag la mig i bastun i typ en halvtimme och laddade lite.

Väl hemma gjorde jag en havregrynsgröt och lite ägg. Var en jättegod middag måste jag säga. Är kanonstolt över mig själv idag! Känns otroligt bra! Nu har jag fixat lite med datorn och gjort en planering inför morgondagen. Snart kommer min älskade Fais hem och kramas med mig! Hihi.

Var ju föresten något jag skulle dela med mig av till er för någon vecka sen?! Och jag tänkte att idag passar det bra! Nämligen: Jag hatar benövningar!!! Och jag fattar inte varför det måste vara så mycket ben i alla pass?! I Body Pump är det två omgångar ben, i Body Combat är det ju såklart en massa ben, men de är ok.. I Core(?!) är det ben, i Body Balance är det ben, men de är väl också ok.. CX Works slutade jag gå på för de var så mycket ben(?!).. Jag menar hallå?! varför ska alla pass innehålla så mycket ben??? Det är inte alla som behöver/gillar det! Jag gör liksom inga benövningar på gymet nu för tiden, blir för mycket!

Jaja, nog om det. Nu ska jag avsluta och se om han kommer snart. Han hade nog mycket på jobbet idag..

 

NEJ TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0