Måndag

Har haft en seg dag fram tills nu.. Kikat lite på datorn och fixat med lite papper. Jag har bland annat kollat upp hur det är med träningen i Leksand, om det skulle vara så att jag får jobb där i sommar. Det såg väl ok ut tycker jag. Inte på långa vägar samma som Borlänge, men helt ok. Sen är ju frågan hur det ser ut under sommaren? Men gym finns ju, så det är ju egentligen huvudsaken. Har ju funderat på att springa i sommar. Så jag får väl göra de tankarna till verklighet om jag blir och jobba där. Sen kommer jag ju såklart vara i Borlänge ibland, så då kan jag ju vara med på det som finns här då :)

Kollade vad som blir på söndag nu också, när Anna är hemma.. Det stod Afro Power Dance.. Känns väl sådär..? Men var ju hon den nya och hon blandade ju in lite Zumbaliknande sist hon var på Zumbatiden, så hon kanske kommer göra det nu också? Och då är det ju bra :) Inte för att Afro är jättetråkigt, men det är inte alls lika kul som Zumba!

Oj vad klockan går! Ska göra mig en omelett och kanske gå ut sen? Ska på Core kvart i fem tänkte jag och sen ta lite gym efter det. Har grym träningsverk efter gårdagen! Hehe. Bara att träna bort ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0