Ego-dag :)

Idag har jag haft en riktig ego-dag!
Först gick jag till Kupolen och köpte de läckra skorna på New Yorker! Och så råkade det bli en tröja och två par fingervantar på H&M. Sen satte jag mig i lugn och ro på Taco Bar och åt en nacho tallrik och tittade på folk.

Sen gick jag vidare till Må Bättre och tog mig tre till stämplar till utmaningen! Stämpel... vad blev det? Fyra(!) var Core RELEASEN, stämpel 5 vart Zumba Oriental-special, och stämpel 6 Body Pump. Var lite vimmelkantig i slutet av Body Pump måste jag erkänna. Men nu mår jag toppen!
Må Bättre är så himla underbart! Där är man EN PERSON inte bara en i mängden. Man sticker ut. Ledarna vet vem man är. De i receptionen vet exakt vad man heter och vad mar ska gå på och har gått på. Stenkoll! Dom är som kompisar. Superhärligt!

Nu har jag tagit mig en liten pause och ska strax sätta igång med städning. Litegrann i alla fall. Sen kommer älsklingen och då vill jag bara myyyysa ♥






Är lite trött på det här stället också. Inatt försvann min cykel :( Hoppas verkligen jag får tillbaka den! Ringde polisen på direkten och har ju papper och allt på den. Så hoppet finns. Men jag är 99% säker på vem som gjort det. Men om ni ser min vita (nästan ljust grå) Monark Eleonora med svart cykelkorg så kan ni ju säga till! Tur det är höst å kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0