För dig...

Jag vet att det gör dig ledsen. Och jag vet att allt det du säger är sant. Jag vet. Ändå gör jag det för dig. Förlåt mig. Men dagarna går fort och jag lovar att det är sista gången Någonsin. Du är det finaste i mitt liv och det hugger i hjärtat på mig när jag ser hur mycket du hatar det. Men det är sista gången nu. Jag svär!
Du är viktigast för mig, men jag måste göra det här nu. För vår skull.
JAG ÄLSKAR DIG!
Snart är det över. Jag lovar. Jag svär.


Sitter på jobbet och är helt snurrig i huvudet. Ingenting ligger på ett bra ställe och det är mer en soptipp än en reception. Är alldeles trött i huvudet efter två dagars jobb för att försöka få någon ordning i denna röran!
Behöver en nypa luft och en gnutta sol! Synd bara att det blåser så hemskt..
Nu ska jag gräva fram dammsugarn och fortsätta....


Bara några dagar kvar... Min älskling, jag hatar också det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0