Hemska dag tre

Jag hatar tredje dagen! Den är hemsk. Skakis och magen skriker! Har druckit säkert 4 liter vatten! Och jag vill så hemskt gärna laga mat. Att jag haft tråkigt hela dagen gör inte saken bättre. Om jag ändå hade haft något roligare att göra. Tiden har gått äckligt segt. Nu får jag i alla fall snart ta min sista shake för dagen och sen ska jag försöke sova innan magen skriker igen.

Har köpt hårfärg. Undrar hur det ska gå. De senaste åren när jag försökt färga hemma har det gått käpprätt åt... Men Fais insisterade på att han skulle fixa det åt mig och att det skulle bli bra, då litar jag väl på det då :) Får se om det blir ikväll eller imorgon.

Blev inte bara en "intervju" igår, blev två! Men får jag det jag absolut inte ville ha så är dom desperata! Jag blev sen (INTE med flit!) och pratade inte alls som alla de andra. Jag håller alla mina tummisar för Mellsta Camping. Jag vill så´fruktansvärt gärna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0