Biggest Looser

Såg precis första avsnittet av säsong 10 av Biggest Looser. Nästan alla har en varsin hjärteskärande historia och jag har till och med suttit här och fällt ett par tårar. Det var en kvinna vars 3årige son dog i cancer. Han somnade in i hennes armar. Men jag fick inte se om hon blev med, fortsättning följer...
Biggest Looser får mig att fundera på vart världen är påväg? Gemensamt för alla är dessutom att dom frågar sig själva "Varför?", alla äter fast dom inte vill. Jag känner igen mig i det. Vi måste vända den här världen rätt!

Själv är jag otroligt omständig. "Aldrig mer!", "Bara den här lådan..", "Aldrig mer!" osv... Nu har jag bestämt mig för ett par lådor, för att få bort sötsuget! Jag har kommit fram till beslutet att det är enda sättet. Och med stöd av Fais ska detta vara sista omgången. Jag är nu inne på dag ett. Att skriva ner min egen korta historia från en dag som jag mådde allra värst och säsong 10s kandidater i B L ska hjälpa mig att stå emot hunger och sug de första dagarna! Det kommer att gå kanon!

Imorgon ska jag på en intervju som jag verkligen inte vill gå på! Jag har funderat och funderat efter en ursäkt för att slippa, men det finns ingen. Jag är tvungen. Får jag jobbet kommer jag avlida! Käre gode Gud, låt mig slippa!

Nu är det tid för Shake!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0