Omstart

Det var en ren pina att få i sig frukosten imorse! Jag fick kväljningar av varenda tugga. När jag väl vant mig av med frukosten är den hemsk att börja med igen. Men jag är så illa tvungen. För från och med idag är det nya tag. Friska tag! Det har jag bestämt mig för nu. Jag var tillbaka till underbara ViktVäktarna igår och hoppas att de mötena ska kunna få lite fason på mig. Men jag har även fått råd att gå till ett annat ställe nästa vecka, få se om det är något för mig. Dit skulle jag gått för många år sedan.

Mötet igår var helt underbart. Jag trodde jag skulle få skämmas eftersom jag bara försvann och var borta i månader, men det var inget att skämmas för och det känns som ett berg lyfter från axlarna när man märker att: "det är inte bara jag". Jag kände mig faktiskt glad när jag gick därifrån! Men idag var den riktiga starten med frukost.. Usch, jag hoppas jag vänjer mig snart!
'
Och det var då själva Fan (ursäkta språket) att man ska behöva ha lägenheten i en enda röra i tre förbaskade veckor bara för att få tre rum ommålade!? IDIOTER! Jag blir så trött! Jag vill bara ha det klart. Men jag blir inte förvånad..
'
Nu vill jag ha hem mitt nya kort så jag kan in på nätet och fixa om min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0