Solarium

Jag har problem med bloggen! Skrev ett inlägg igår, idag när jag kollade var det inte på bloggen när jag gick in och kikade? Fick lägga ut det idag igen.. Det verkar inte bli uppdaterat ordentligt av någon anledning?

Skulle bara säga att idag har jag solat solarium för första gången i mitt liv! Följde lite råd och tänkte ha en grundbränna till Turkiet. Har aldrig gjort det p.g.a. min sällskräck. Men jag låg en kvart idag och det gick okej. Var lite spänd och fick intala mig själv att det är okej :P Men det var skönt faktiskt! Så nu har jag lite färg :) Sen tog jag en promenad i det fina vädret och fick ännu lite färg ;)
Nu sitter jag på jobbet. Ska ta och städa städskrubben nu när jag har lite lugnt!




Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi okej ja jaag ska bli brunhårig igen :D

2011-08-25 @ 20:26:47
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0