Underbart!

O.C. går på tv!!! O.C.!!!!!! Min favortitserie genom tiderna! Himmelskt. Dagen är redan lyckad :)

Jag funderar på hur jag ska göra med träningen. Ska jag träna? Det är ett jobbigt pass idag, men annars får jag bara sitta här hemma och vänta..

Åh, en timme med O.C. bara flyger. Jag MÅSTE skaffa den serien på DVD!

Åter till funderingarna om träning... Näsan rinner, men är piggare än igår. Har inte tränat denna veckan. Kommer jag bli sämre om jag tränar idag? Åh! Jag blir galen!! Jag VILL träna! En timme har jag att bestämma mig...

Ikväll ska jag och Fais äta tacos! Det var länge sen. Ska bli såå gott! Och jag har massor av points kvar så jag kan gotta mig precis som jag vill :) Så blir det nog bara mys och ta det lugnt.
I tisdags var vi och badade. 3,5 timmar plaskade vi runt i vattnet! Var roligt :) Så provade jag fixa mat ur min nya kokbok. Blev jättegott! Ska bli bättre på det där att laga mat.

Vi har ingen bil nu heller, så vi måste gå överallt dit vi ska. Skönt faktiskt. Lite jobbigt att man inte direkt kan storhandla. Men jag får låna mammas bil och fixa det någon gång.

Är inte så bra på att skriva blogg längre. Det jag skriver flyter inte på lika bra som vanligt. Men jag ska försöka bli bättre på bloggandet igen.
Bloggar en hel del inne på VV så min vanliga blogg blir lite lidande. Men ska försöka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0