Morgonpromenader

Ända sen jag började med mina morgon promenader är jag så fruktansvärt pigg på kvällarna! Har börjat ta morgonpromenader och få saker gjorde på dagarna och jag har fått min kvällspigghet tillbaka! Det var länge sen måste jag säga! Det känns toppen! Och ändå går jag upp tidigare varje morgon för mina promenader! Otroligt.
Den dumma biten är att jag inte finner någon ro på kvällen att gå och lägga mig. Som idag, älskling kommer hem sent och då borde jag passa på att lägga mig tidigt. Annars vill jag ju vara med han. Men här sitter jag tio över ett och har fortfarande inte somnat.
Nu har jag dock bestämt mig för att sova. Ska upp till VV imorgon och sen har jag en hel del annat på stan att hinna med.

Måste föresten berätta hur roligt jag hade det hos Milla häromdagen! Jag var där och hade PartyLite visning och stannade kvar tills kvällningen. Vi satt och spelade Singstar och jag har inte haft så roligt på länge! Var sånt där bubblande skratt som hittade sig fram igen. Väldigt saknat! Måste åka och hälsa på dom snart igen!

Nu börjar jag faktiskt känna mig trött. Men det är så tomt utan min sötnos.. hoppas han kommer och kramas med mig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0