Kalas

Imorgon fyller min babe 22! Så idag blir det kalas minsann! Ska strax skynda ner på Kupolen och köpa presenten. Jag som brukar vara så duktig att vara ute i tid med sådant.. Men inte nu inte :/ Men jag vet precis vad jag ska ha så det gör inget :)

Efter kalaset blir det dubbelt pass på friskis! Har inte varit något på tre dagar nu så det är bäst att passa på ;) Dessutom är Runes pass inte så jobbit längre och så är det ju aerobic efter och det är ju så roligt! Så då kör vi då! Heja heja!

Jag har funderat på att ändra designen lite här.. Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det än. Men hoppas på att det blir en liten förändring snart :) Fräscha upp lite!



Grattis en dag för tidigt babe :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0